24 Temmuz 2012 Salı

Chef in Love kimdir?

Merhaba...

Her sanatçının, bir şeyler üreten her insanın elbette ki kendini ifade etmek için yaptığını varsayarız ürettiği şeyi.. Bu bir resim de olabilir, bir fotoğraf veya heykel de.. Sanat denince akla sinema, müzik, tiyatro gibi evrensel sanatlar gelir ancak şunu kabul etmek gerekir ki en çok kişi tarafından icra edilen ve en yaygın sanat dalı "Yemek Yapmak"tır.. Yemek yapmak, sadece birilerinin karnını doyurmak değildir.. Yemek, onu yapanın dokunuşlarını, zevkini yansıtır.. Aynı yemeği on farklı kişiye yaptırırsanız ve on farklı yemekle karşılaşırsınız.. Aynı malzemelerle, hatta aynı reçeteyle yapılan yemekler bile farklı lezzetlere sahip olur.. İşte bu yüzden yemek yapmak bir sanattır ve hemen her evde bir sanatçı yaşar..

Bu blogu hazırlamaktaki amacım, benim gibi yemek aşkıyla yaşayan insanlarla tecrübelerimi, bilgilerimi ve nacizane reçetelerimi paylaşmaktır.. Umarım sizler de içinizdeki sanatçıyı ortaya çıkarmak için bir adım atar ve bana eşlik edersiniz..

"Chef in Love" yemek yapmak aşkıyla yola çıkmış, hayatını buna adamış ve Adana şehrinde, profesyonel olarak kendine ait "Café 7" isimli cafe restaurantında şeflik yapan 32 yaşında bir endüstri mühendisidir. 1980 yılında Adana'da doğdum ve hayatımın büyük bölümünü bu şehirde geçirdim. Lisans eğitimimi 1998-2003 yılları arasında Gazi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünde tamamladım. 2004 yılında başladığım mühendislik kariyerimde 4 yıl kalite yönetim sistemleri danışmanlığı ve yöneticiliği, 2 yıl da satın alma uzmanlığı yaptım. 2008 yılı sonbaharında, yaklaşık 15 yıllık yemek yapma aşkı ağır bastı ve kariyerime yepyeni bir yön verip kendi yemeklerimi ve sunumlarımı değerli misafirlerim için hazırladığım Café 7'yi açtım. 4. yılını tamamlayan Café 7, tamamı tarafımdan geliştirilmiş olan reçetelerle hazırlanmış yemekleriyle, kendine özgü samimi ortamıyla ve dört yılda biriktirdiğimiz sıcak dostluklarla yoluna devam ediyor..

Bu blogun temel amacı sizlere tarifleri aktarmak değil, yemek yapmanın saatler alan bir uğraş olmadığını aksine çok kısa sürelerde, çok keyifli sofralar hazırlanabileceğini göstermektir.. Yayınlanan reçeteler nacizane kişisel zevklerimle ve anlık ilhamlarla ortaya çıkmıştır.. Ayrıca özellikle İtalyan ve Akdeniz mutfağına olan hayranlığımdan ötürü yemeklerime verdiğim isimler genellikle italyanca oluyor.. Sevgili eşim Meltem'in de katkıları ve desteğiyle bugüne kadar onlarca tarif ve fikir üretildi.. Umuyoruz sizler de bizim heyecanımızı ve yemek aşkımızı paylaşır ve yemek yapmanın sınırsız dünyasına adım atarsınız..

CiL

1 yorum:

  1. Süpersin Selçuğum..kardeşim bomba bu yemekler her zamanki gibi..

    YanıtlaSil